26 Haziran 2016 Pazar

Varlık Barışı Yolda (Hiç Gitmedi ki...)

Ben dememiş miydim diyerek bir klişeyi yerine getirelim.

Nur topu gibi bir varlık barışımız daha oldu. Sanırım bu dördüncüsü.

Devletin ne zaman yokluk barışı yapacağını bilmiyoruz ama dördüncü defa varlık barışı yaptığına göre varlıklılarla barışma sürecimiz daha bitmemiş demek. Burada kim kime küsmüş, küsen mi barışıyor, küsülen mi barışıyor bilmiyoruz ama bildiğimiz bir şey var ki Yeni Türkiye'de de Eski Türkiye'nin bir çok alışkanlığı devam ediyor.

Detaylara sonra gireriz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Finans Circle Loan INC yardımıyla TANRI'DAN mali atılımın takdire şayanlığı (fundingcapitalplc@gmail.com VEYA / 401+

Merhaba, Evelyn Russell, 808 NE 19 St Oklahoma şehrinde ikamet ediyor, ben 2 kızımla kutsanmış tek bir anneyim. Artık bir işim olmadığı için bana borç verebilecek gerçek bir kredi vereni arıyordum, hepsi de onlara güven duyan hırsızlardı ve sonunda paramı bana vermeden aldım. umudum kayboldu, kafam karıştı ve hayal kırıklığına uğradı, ailem iyi bir yemekle beslenmek zor oldu, internetteki herhangi bir borç verme şirketi ile bir daha hiç bir şey yapmak istemedim. Hayatımı ve ailemi değiştiren Godsent kredi verenlerle tanışıncaya kadar olmaz. Bir burs üyesi "Tanrı korkusu taşıyan bir borç veren Bay JASON RAYMOND'un yardımıyla Tanrı'nın ailemi acı çekmesi için gönderdiği adamdı. İlk başlarda, daha önce 24 saatten az bir sürede $ 135,000.00 USD tutarında kredi alana kadar önceki deneyimim nedeniyle mümkün olmayacağını düşündüm.Böylece, gerçekten ihtiyaç duyulan herkese tavsiyem Financing Circle Loan ile iletişime geçmektir. INC'yi şu resmi e-postayla gönderin: - fundingcapitalplc@gmail.com VEYA + 1 4067326622 numaralı teleferiği arayın / finansal kaldırın

..

Adsız dedi ki...

İyi günler, Josef Lewis, bireylere, şirketlere ve devlet kuruluşlarına% 2'lik düşük bir faiz oranıyla kredi veren bir özel borç veren. Ödeme yapmak için ödeme yapan bir sürü aile ve mali yükümlülüklerini yerine getiremeyen başkaları olduğunu biliyoruz ve bu nedenle mali restorasyon için buradayız.

İş Planlama, Ticari ve Geliştirme Finansmanı, Gayrimenkuller ve Konut Kredileri, Borç Konsolidasyon Kredileri, İşletme Kredileri, Özel Krediler, Ev Refinansmanı, Otel Kredileri, Öğrenci Kredileri vb. Gibi geniş bir yelpazede finansal hizmetler sunuyoruz. Bir kredi ile ilgilenen ve dolandırıcılıktan uzak olması halinde ..

Email: progresiveloan@yahoo.com
Metin / Çağrı: +1 (603) 786-7565 teşekkürler